Inspirations: Statement Earrings

Ever since I was a little girl I was obsessed with earrings. No matter what shape, color, style - I needed to get them! But for some reason, my love for jewelry died and I started to wear minimalistic and simple small hoops in my ears. Now, bold statement earrings are so in, and it made my love for them come back. I especially love the geometrical ones: hoops combined with triangles etc. 

Gdy byłam mniejsza, miałam obsesję na punkcie kolczyków. Nieważne o jakim kształcie, czy w jakim kolorze - musiałam je mieć! Lecz z jakiegoś powodu moja miłośc do biżuterii umarła, i zaczęłam stawiać na minimalistyczne małe kółka w uszach. Jakiś czas temu zauważyłam, że w modzie są geometryczne, rzucające się w oczy duże kolczyki. To spowodowało, że moja miłość do nich powróciła. 


1. Julie Sion   2. Saint Laurent   3. Cloverpost   4. Maria Black   5. Witchery   6. Humble Chic

I feel like bold earrings are such a great addition to a simple, monochromatic outfit. They really give that little twist and make you stand out!

Odważny wybór kolczyków naprawdę podkręca outfit, który jest prosty i monochromatyczny. To świetny dodatek!


                                                                                 




 7. Zaful                                                                                          8. Nordstrom Rack

9. Shein   10. Henri Bendel   11. Marc Jacobs

These pink flamingo earrings are so adorable aaahhh. Now I'm gonna have to stock up on some accessories! Thank God for sale.

Te różowe flamingi są supeeeerr! Będę się musiała zaopatrzyć w jakąś nową biżuterię, dzięki Bogu za wyprzedaże. 
Anna

Komentarze

  1. Jedyne duże kolczyki jakie lubię to srebrne kółka :) Chociaż kiedyś nosiło się bardzo różne wielkości kolczyków :D
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty